Clubmatch – Expo CAC

Clubmatch – Expo CAC – Rasspeciale

Wil u graag een keuringsverslag van uw hond hebben, of wil u graag weten of uw hond qua exterieur voldoet aan de rasstandaard ? Hebt u in de toekomst fokplannen met uw Kleine Munsterlander ? Er zijn velerlei redenen om uw hond officieel te laten keuren.

De VZW Belgische Kleine Munsterlandervereniging geeft u de gelegenheid om in te schrijven in een door haar georganiseerde Expo CAC, enkel en alleen voorzien voor de keuring van Kleine Munsterlanders.
Behalve het feit dat er officieel erkende kwalificaties zullen uitgereikt worden, is het natuurlijk ook heel gezellig om eens mee te doen!

Indien u graag een fokcertificaat (= Certificaat conformiteit aan de Rasstandaard) behaalt, gelieve dan het formulier (link hieronder) af te drukken, in te vullen en  mee te brengen naar de rasspeciale. U dient dit te overhandigen VOOR de start van de wedstrijd bij de inschrijvingen (waar u uw deelnamenummer afhaalt).

Certificaat Conformiteit aan de Rasstandaard

Klik op de foto van het desbetreffende jaar om meer info te vinden. Inschrijvingsformulieren kan u hieronder vinden. Mogen wij u vragen, wanneer u op de knop ‘verzenden’ hebt gedrukt, na te kijken onderaan het formulier of u daar de boodschap ‘Uw bericht werd succesvol verzonden’ ziet staan.
U zou van ons ook een bevestigingsmail moeten krijgen zodra uw inschrijving is doorgestuurd. Indien u geen bevestiging ontvangt, gelieve dan een mail te sturen naar  ‘belgischekleinemunsterlander@outlook.com‘.

Opgelet ! Vanaf 2018 gaat de clubmatch door op een nieuwe locatie : Zagerijstraat 29, te 2275 Lille !!!

INSCHRIJVEN MOGELIJK TOT EN MET ZONDAG 20 MEI 2018 !!!

Inschrijvingsformulier Expo – CAC

Expo CAC – Rasspeciale 2018