Herplaatsers

De vereniging kan worden ingeschakeld bij het herplaatsen van Kleine Munsterlanders met stamboom.

Indien de eigenaar van de te herplaatsen hond lid is van de Belgische Kleine Münsterlander Vereniging VZW (minstens 1 jaar lidmaatschap), is deze dienst gratis. Voor niet-leden vragen we een administratieve vergoeding van 25 Euro.

De vereniging kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor lichamelijke of geestelijke gebreken van een herplaatser.

Verantwoordelijke herplaatsers :

Patricia Lathouwers

patricialathouwers@yahoo.com

GSM : 0494/56.12.73

DRINGEND NIEUWE THUIS GEZOCHT !!!

Nordic Storm Van de Kasteelbeemd, geboren op 22.10.2014 zoekt dringend een gouden mandje..Hieronder het bericht van de huidige eigenaars :

Nieuwe kans voor Storm :
Wij hebben een 4,5 jarige reu met stamboom die, zoals typisch is voor het ras zeer zachtaardig en enthousiast,is. Spijtig genoeg heeft hij ook prooinijd en na een aantal uitval- en bijtincidenten is het vertrouwen van de familie in hem zoek. Hij heeft ervaring met jagen en joggen. Hij heeft geen probleem in de omgang met andere honden en is dan eerder onderdanig.
We willen hem nog alle kansen geven. Voor ons is het belangrijk dat hij terecht komt bij iemand die met zijn probleem overweg kan en hem in een veilge omgeving van het leven kan laten genieten.

Bij interesse, gelieve contact op te nemen met tanjabastens@gmail.com
telefoon 0473551784 na 18 u