Jachthondenafrichting

Cursus zelfafrichting jachthonden

De Kleine Munsterlander is een levendige werkhond die zijn levensvervulling in de praktijk van de jacht vindt.

Om tot een fijne gezel uit te groeien op de jacht, heeft hij echter een konsekwente hand nodig, en een degelijke opleiding.

De Kleine Munsterlander is erg intelligent, en hij zal met liefde zijn snelle humor gebruiken om de zwakke punten van een niet-konsekwente opleiding in zijn voordeel aan te wenden.

Vandaar een gouden raad, volg een degelijke jachttraining met uw hond, zelfs als u geen plannen hebt uw hond in de praktijkjacht in te zetten. Behalve het feit dat u leert omgaan met het jachtinstinct van uw hond, en dit leert in goede banen te leiden, kan u uw hond geen groter plezier doen. De Kleine Munsterlander wordt uiteindelijk gefokt om te jagen, en dat zit dan ook in zijn genen. Hij doet niets liever dan werken voor zijn baasje.

Verenigingen die zulke jachtopleidingen verzorgen in België kunnen ons hun contactgegevens doormailen. Ze zullen dan gepubliceerd worden op deze pagina.

De Belgische Kleine Münsterlandervereniging VZW is echter niet verantwoordelijk voor de kwaliteit en inhoud van de geboden cursussen.

Click op het icoon voor meer informatie.