Kleine Munsterlander Pups

De Vereniging heeft als service voor de aangesloten leden een pupbemiddeling opgezet. Uiteraard wordt deze service enkel aangeboden voor nesten met stamboom.

Indien u als fokker gebruik wenst te maken van de pupbemiddeling, is deze dienst gratis indien u meer dan 1 jaar lid bent van de vereniging. Indien u nog geen jaar lid bent, wordt er per bemiddeld nest een bedrag van € 25,00 in rekening gebracht voor administratie- en andere onkosten.

Mensen die een pup zoeken, kunnen dit bij de pupbemiddeling kenbaar maken. Zij zullen dan op een wachtlijst worden geplaatst, en in volgorde van binnenkomst zullen zij op de hoogte worden gebracht indien er pups beschikbaar zijn.

De vereniging kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor (later gebleken) lichamelijke of geestelijke gebreken van een pup. Indien gewenst kan de pupeigenaar hiertoe afspraken maken met de fokker.

Nestcontrole : Fokkers die zich bij de Vereniging aansluiten verklaren zich automatisch akkoord met een nestcontrole door de Vereniging. De vereniging behoudt zich het recht voor alsnog geen pupbemiddeling te verlenen als bij controle blijkt dat de hygiëne onvoldoende is of als de pups/moeder duidelijk verwaarloosd zijn.

Verantwoordelijke pupbemiddeling :

Patricia Lathouwers