06.09.2015 : Wandeling De Teut

Zondag 6 september 2015, De Teut

1980488_895435043845325_43772906806269532_oVoila, dat hebben we weeral gehad daar op den Teut in Zonhoven.
Onze Kleine Münsterlanders hebben hun pootjes nog eens kunnen uitslagen, een beetje waterspelletjes gespeeld, wat gerotzooid onder mekaar en zowel hond als baas zijn tevreden huiswaarts gekeerd. Een top-locatie daar voor onze honden, dat is zeker !

Verslag, ontvangen van Francien Nijkamp :

Zondagmiddag rijden wij over de Donderslagweg richting de Teut Zonhoven als er een bekende munsterlander hardhollend ons passeert…He dat is die kleine wegloper uit Chaam ..Gelukkig was hij ook snel weer terug.
Heel veel Munsterlanderkes stonden al te wachten om het gebied samen met hun baasjes te gaan verkennen . Van groot tot klein wandelden in een stevig tempo richting het losloopgebied om even later een frisse duik te nemen. Baasjes bleven aan de kant , wel een nat pak van al die enthousiaste Munsterlanderkes.
Kato stond er te vissen en andere probeerden even hoe breed dat ven nu werkelijk was. Kleintje van 5 maanden dolde vrolijk mee in het water .
Onderwijl een drankje en natuurlijk de verhalen een lach en verder maar weer…
Het was een hele mooie wandeling die weer uitstekend uitgezet is door de vereniging van Kleine Munsterlander Belgie , dank je wel allemaal voor de gezellige middag.