04.03.2017 Veldwedstrijd Reppel

Ts. Cont. /Alle Continentalen  Solo  Amateurs

Op 4 Maart 2017 organiseerden we alweer onze derde voorjaarsveldwedstrijd voor Amateurs in Reppel. Ook dit jaar waren er 12 deelnemers, maar dient toch vermeld te worden dat er slechts 4 Kleine Münsterlanders in de catalogus stonden ! Wij hopen écht dat we dit aantal in de toekomst kunnen opschroeven !

Traditiegetrouw verzamelden deelnemers en sympathisanten om 08.30 uur in de gezellige ‘Watermolen’, waar de formaliteiten werden afgehandeld.Zodra iedereen ter plekke was, vertrokken we richting jachtvelden onder begeleiding van keurmeester Jocelyne Haegeman en jachtrechthouder Rudi Craeghs.

In de voormiddag was het weer beduidend mooier dan vorig jaar. We zagen hier en daar fazanten, en ook reeën werden gespot (één zelfs in het veld van een deelnemende hond), maar de patrijzen hadden zich veel beter verborgen. Slechts enkele honden hadden patrijzen op hun veld.

Na de wedstrijd mochten wij gebruik maken van het warme, gezellige jachthuis van de jachtrechthouder, waar het steeds weer gezellig toeven is.

Jammer, maar dit jaar is niemand er in geslaagd een kwalificatie in de wacht te slepen.

Namens het bestuur bedanken wij nogmaals keurmeester Jocelyne Haegeman en alle deelnemers en sympathisanten voor hun deelname en sportiviteit. Een bijzonder dankwoord gaat uit naar Rudi Craeghs voor de begeleiding, voor het gebruik van zijn mooie terreinen en prachtig jachthuis.

Het fotoalbum kan je vinden op onze facebook pagina…click HIER om rechtstreeks naar het album te gaan.