22.08.2015 Proevenwedstrijd Lille

Picture1Enkele sfeerbeelden van onze proevenwedstrijd in Lille, en sfeer was er, dat is zeker ! Natuurfotograaf René liet dan ook geen enkele kans onbenut om prachtige plaatjes te maken, resultaten daarvan vind je op onze facebookpagina  kleinemunsterlander/heidewachtel

Naar gewoonte werden er natuurlijk ook proeven gedaan op onze proevenwedstrijd, en weer was René van de partij voor foto’s, een echte duivel doet al, neem ook eens een kijkje op zijn website : www.renevanechelpoel.be , niet zomaar wereldklasse, dat is duidelijk !

Bij een sportieve strijd onder de 31 deelnemers, waarvan maar liefst 15 Kleine Münsterlanders, kwam uiteindelijk gevestigde waarde Paul Pauwels, met zijn Duitse staande langhaar Kim, als winnaar uit de bus. Dit met maar liefst een maximum score van 160/160, op de voet gevolgd door Kleine Münsterlander Lord van het Izeven van Jo Van Aanholt, meteen ook beste Kleine Münsterlander.
 Proficiat Paul en Jo en alle andere deelnemers voor de sportiviteit!

Picture2Picture3

Picture4

Picture5
Ook afgevaardigde van de paus Jo (hannes) den Doper – Van Aanholt heeft zich, als beste Kleine Münsterlander voorjager, kunnen uitleven met een 7-tal dopen, niet altijd evenredig verdeeld wat hoeveelheid wijwater betreft volgens mij !

Zowel de sfeer als het weer zat 100% met ons mee !

Picture7 Picture8

Apport over water en los en aangelijnd volgen !

Picture9Picture10

Vrijsturen en wachten op zoek verloren apport !

Picture11 Picture12

Eind goed, al goed, bedankt iedereen voor de toffe sfeer en het sportief gedrag. Hopelijk is iedereen aan bod gekomen met een prachtige foto, bedankt René voor de mooie reportage en volgend jaar zijn we er weer met nog meer goed weer !
Tot editie 2016 !

Stanley met Flash & Freddy met Lash !

Picture14

Click hier voor de officiële uitslag !