Rasspeciale met CAC

Wil u graag een keuringsverslag van uw hond hebben, of wil u graag weten of uw hond qua exterieur voldoet aan de rasstandaard? Hebt u in de toekomst fokplannen met uw Kleine Munsterlander? Er zijn velerlei redenen om uw hond officieel te laten keuren.

De VZW Belgische Kleine Munsterlandervereniging geeft u de gelegenheid om in te schrijven in een door haar georganiseerde Expo CAC, enkel en alleen voorzien voor de keuring van Kleine Munsterlanders.
Behalve het feit dat er officieel erkende kwalificaties zullen uitgereikt worden, is het natuurlijk ook heel gezellig om eens mee te doen!

Indien u graag een fokcertificaat (= Certificaat conformiteit aan de Rasstandaard) behaalt, gelieve dan het formulier (link hieronder) af te drukken, in te vullen en  mee te brengen naar de rasspeciale. U dient dit te overhandigen VOOR de start van de wedstrijd bij de inschrijvingen (waar u uw deelnamenummer afhaalt).

Er zitten geen artikels in deze categorie. Als er subcategorieën weergegeven worden op deze pagina dan bevatten zij mogelijk artikels.